باران باران ، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 19 روز سن داره

نقطه چین تا خدا ...باران

بدون تو نميتونم زندگي كنم .......

1392/3/12 15:24
نویسنده : mamani
473 بازدید
اشتراک گذاری

باران ،،شاهزاده خانم كوچولوي من !

ديروز با بابايي رفتي پارك به قول خودت ماسه بازي،،،

منم رفتم واسه خودم چايي ريختم ميخواستم بخورم اما تو نبودي كه قندا رو

بندازي تو چايي مامان و هي بگيheiß heiß ... چايي اصلا بهم نچسبيد

.....گفتم كمي بخوابم اما تو نبودي كه با انگشتات هي چشمامو باز كني و بگي

مامان مامان لالا نه ..... نتونستم بخوابم ....

رفتم دوش بگيرم ديدم نيستي هي بگي ماما منم ابوده ابوده و واسه امدن تو اب

بيقراري كني ،،زود اومدم بيرون ،

،ديدم ديگه هيچ كاري بهم نميچسبه ،اصلا نميتونم زندگي كنم زندگيم ديگه فقط

باران ه ،،با تو همه لذتهاي دنيا برام چشيدنيه عسلم ،،. ،،

ماماني ،نفسم به نفست بسته ٢٣ ماهه شيرين عسلم،،،،.

اينروزا عجيب سعي ميكني منظورتو برسوني كلمه هاي زيادي بلدي و وقتي باهات حرف مي زنيم كامل ميفهمي.... .

بهت ميگم باران ميخواي با ايپد بازي كني ميگي نه ايفون !!!!

وقتي ميريم بيرون به محض رسيدن به مقصد ميگي منم منم .. اخه فداي تو بشم من مگه ميشه تورو يادمون بره ؟؟!!

بهت ميگم باران عشق كيه ،،ميگي بابا ،،اونوقته كه باباييتو سرشار از غرور ميكني ،،،،،،،

 

. ميگم باران مامان و دوست داري ميگي نه!!!! ميگم كي رو دوست داري ميگي مامانم !!!!!

عاشق شير و ماست و كلا لبنياتي اخه مادر من مگه ميشه فقط شير و ماست بخوري ؟؟

مياي سرتو ميذاري رو شونه من و ميگي ماما ماما ماما ،،با يه احساس خاصي هم ميگي كه ميخوام بچلونمت همون موقع ،،،،،،،،،.

،اگه ببيني ماماني داره بابا رو بوس ميكنه يا برعكس سريع خودتو ميرسوني ميگي منم !!!

اين كلمه منم اينروزها خيلي استفاده ميكني عشقم

.....ميخواي مستقل بشي جانم قلب........ <پستونكت فقط بايد ابي رنگ باشه اگه رنگ ديگه اي باشه نميخوري فقط ابي ،، چرا ؟! نميدونم ...../span>

وقتي با u-bahn ميريم پيش بابايي بايد به همه بگي hallo halllo حتي پشت سري ها ,,بعدم موقع پياده شدن از همه خداحافظي كني !!!!!!!!

اونوقت تا رسيديم بپري تو بغل بابا و از بغلش نياي پايين انگار چند روزه نديديش!!

و كلي كاراي خنده دار ديگه كه الان يادم نيست،،،

زندگيمون با وجودت هرروز شيرين تر از ديروزه ،،،.

. خدا جونم ازت ممنونم به خاطر دسته گل قشنگم و هزاران بار شكر به خاطر سلامتيمون .مارو در پناه خودت داشته باش :))

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)